Jaguar Love - Take me to the sea (2008)

Ett av mina största misstag var när jag på Hultsfredfestivalen gick ifrån Blood Brothers spelning efter en halv låt. Tyckte det lät konstigt och sångaren såg ju lite skum ut. Efter festivalen bestämde jag mig för att lyssna på några låtar och snabbt blev de en av mina favoritband. Speciellt besviken blev jag när de senare splittrades. Sångaren Johnny har startat bandet Jaguar Love. Hans speciella röst får verkligen leva ut, mindre skrik och skönt gung. 



Gren: Indie / Rock
Myspace
Last.fm

Kommentarer
Postat av: Linus

Ska vi slå ihop bloggarna? Enda jag orkar blogga om är lite musiktips då och då. =)

2008-10-03 @ 10:10:34
URL: http://twistedbydesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0